7 Temmuz 2016 Perşembe

Annelerin Meşhur Sözleri

En iyi kötü senaryo yazarıdır onlar… Eve geç kaldığınızda ve bir de size ulaşamamışsa yazmadığı kötü senaryo kalmaz. Hayalgüçleri o kadar geniştir ki; en yaratıcı yazar bile sönük kalır yanlarında. En iyi ilaçtır onlar… Hastalandığınızda kendi çabanızla 10 günde iyileşiyorsanız, onun yanında 2 günde turp gibi olursunuz. 

Baba ile korkutma taktiği:

Akşam baban gelsin, söyleyeceğim ona neler yaptığını!

Sinirlendikleri zaman kaçın oradan:

Bana anne deme!

Saçımı süpürge ettim sizin için, yine takdir yok.

Hiç hak verilmiyor ki bana.

Bir gün çekip gideceğim, o zaman anlarsın değerimi.

Beni ancak anne olduğunda anlarsın.

Çocuğun da sana aynısını yapsın da, gör.

Bak, geliyor kafaya terlik

Beceriksiz ve huysuz olduğunda:

Seni alan 2 günde geri getirir.

Seni ancak ben çekerim.

Günlerce eve uğramamışsan, yandın:

Ooo, beyimiz evin yolunu bulabildi sonunda.

Sonunda evin yolunu bulabildin hanımefendi

Artık çocuk değilsin.

Sen benim gözümde hala çocuksun.

Büyük sorun: Temizlik

Anne, sana yardım edeyim dediğinde: “Sana söyleyene kadar, kendim yaparım” der, sonra da “Bir kere bana yardım etsen eline mi yapışır, hep bana kalıyor bu işler; temizlikçiniz miyim ben sizin?” diye azarlar.

Ve diğer klasikler:

Ben senin iyiliğini düşünüyorum.

Ben sana demiştim


Anne Her Zaman Haklıdır

Kalk yerine yat, uyuma orada.

Hadi kalk, saat 10 oldu. (Aslında saat daha 9.05’tir)

Çenen çalışmasın, elin çalışsın.

Çorabını/kıyafetini nerede çıkardıysan oradadır.

Yeter, kalk artık o bilgisayarın başından!

Bize kızsalar da, bazen biz onlara kızsak da en değerlimizdir onlar bizim.

kaynak:http://blog.mizu.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder