30 Mayıs 2016 Pazartesi

Maşa Nasıl Yapılır?

Saçlara dalgalı bir hava vermek her zaman kadınlara zarafet ve güzellik katar. Marilyn Monroe’nun seksi iri dalgalarına sahip olmayı hemen her kadın ister. Fakat çoğu zaman yaparken sonuç felaket olur. Çünkü maşa yapmak özel bir teknik ister. Elbette maşa aletinin de kalitesi işin sonucunu büyük oranda belirlemektedir. Eğer ince telli ve düşen saçlara sahipseniz saçlarınızı yıkadıktan sonra hafif nemliyken köpük sürüp kurutun. Böylece köpük saçı tutacak ve buklelerinizin daha uzun süre kalmasını sağlayacaktır. Eğer saçlarınız kıvırcıksa hafif bir fönle saçları düzleştirebilirsiniz. Böylece daha belirgin bukleleriniz olacaktır.


Adım 1

Saçlarınız karışmasın diye ortadan ikiye ayırın. O tutamı omzunuza atın.

Adım 2

Ayırdığınız tutamlardan bir tanesini saç kıskacıyla daha sonra yapılmak üzere yukarıda toplayın.

Adım 3

Eğer iri dalga istiyorsanız saçınızı kalın tutamlar halinde kalın bir maşayla sarmalısınız. İnce ve sık dalgalar istiyorsanız ince tutamlar ve ince bir maşa seçmeniz doğru olacaktır.

Adım 4

Maşayı açın ve sabit tutun. Saçlarınızı maşaya sarın.

Adım 5

Saçlarınızın kıvrımını tutamın en aşağısından çekerseniz vak dalgaları oluşacaktır. İsterseniz öyle de bırakabilirsiniz. Nasıl görünmek isterseniz öyle yapabilirsiniz.

Adım 6

Saçlarınızın ön kısmını yaparken maşayı kafanın arkasına doğru açmalısınız. Yoksa gözünüzün önüne düşer.

Adım 7

Kafanızı aşağı doğru sarkıtıp parmaklarınızla saçlarınızı hafifçe dağıtırsanız daha seksi bir görüntü elde etmiş olursunuz.

kaynak:http://www.hurrem.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder