30 Mayıs 2016 Pazartesi

Balık Sırtı Saç Örgüsü Nasıl Yapılır?

Balık sırtı saç örgüsü, 90’lı yıllarda okula giden lise öğrencilerinin vazgeçilmez saç modeliydi. Hep anneleri çok değişik saç örgüleri yapan o kızlara özenirdik çünkü benim annem yalnızca düz saç örgüsü bilirdi. Yıllarca bende düz örgüden başka bir biçimde saçımı öremedim. Bu yüzden hem kendim öğrendim hem de sizler için balık sırtı saç örgüsünün nasıl yapılacağını yazdım. Bu harika saç modelini yapmak oldukça kolay. Lastik toka, tarak, saç spreyi ve saç düzleştiricisi yardımıyla bu modeli kolaylıkla uygulayacaksınız. Günlük kullanıma oldukça uygun bu modeli jean-tişört kombinasyonuyla deneyebilirsiniz. Altına loafer, espadril, oxford ya da babet ayakkabı giyebilir ve uçuk pembe ya da şeftali tonlarda makyaj yapabilirsiniz. Renkli bilezikler, taşlı kolye ve renkli yüzüklerle de kombini tamamlayabilirsiniz.


Adım 1

Saçlarınız eğer düz ise sadece taramanız yeterlidir ama kıvırcıksa saç düzleştiricisi yardımıyla pürüzsüz hale getirin. Daha sonra saçınızı iki kalın tutama ayırın. Saçın sol ve dış tarafından bir tutamı şekildeki gibi içeriye doğru atın.


Adım 2

Sonra aynı işlemi saçınızın sağ ve dış tarafından bir tutam alarak yapın. Şekildeki gibi çapraz bir görüntü oluşturun.


Adım 3

Tekrar dış ve soldan bir parça alıp içeri atın ve dıştan sağdan bir parça alıp içeriye atın. Her düğümde saçınızı sıkarak örgünüzün derli toplu olmasına dikkat edin. Saçınızın sonuna geldiğinde lastik tokayla tutturun.


Adım 4

Saçınızın üst kısmına parmaklarınızı sokup üst tarafa hafifçe bombe verin. Saç spreyi ile modeli sabitleyin.


kaynak:http://www.hurrem.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder