2 Haziran 2016 Perşembe

Dumanlı Göz Makyajı Yapımı


Gözlerinizi ön plana çıkarmak, partide dikkatleri üzerinize çekmek istiyorsanız işte size adım adım dumanlı göz makyajı (smokey eye) yapımı:

İlk adım :

Öncelikle makyaj yapacağınız alanı hazırlamanız gerekir. Gözlerinize ince bir tabaka halinde Eye Primer uygulayın, daha sonra da göz kapaklarının üzerine fondöten sürün. Göz altında koyu halkalarınız varsa kapatıcı uygulayın. Ten renginizden bir ton açık kapatıcı tercih edin.

2. adım :

Göz rengi, saç rengi ve cilt tonunuza bağlı olarak, kahverengi, gri, siyah, koyu mor ya da lacivert kullanmayı deneyebilirsiniz. Mavi gözler, bu renklerden herhangi birini kullanabilir. Yeşil gözlüler, kahverengi, gri ya da siyah tercih etmeli. Kahverengi gözlüler içinse kahverengi, siyah, koyu mor veya lacivert kullanılmalı. Göz kapaklarınıza far fırçası ile nötr bir ten rengi gölge uygulayın. İsterseniz ışıltılı bir gölge de yapabilirsiniz.

3. adım :

Kirpik çizginizin iç köşesinden başlayarak üst kirpiklere göz kaleminizi uygulayın. İç köşeden dışarı doğru ilerlerken çizgiyi yavaş yavaş kalınlaştırın. Renkleri karıştırmak için pamuklu çubuk kullanın. Daha sonra alt kirpik çizgisine göz kalemi uygulayın. Bu işlemler için ister likit isterseniz göz kalemi kullanabilirsiniz. Likit kullanmak daha zordur.

4. adım :

Göz kapağınızın dış köşesine doğru koyu renk far uygulayın. İyice karıştırın ve istediğiniz görünümü elde edene kadar yavaş yavaş daha fazla renk katın. Bunu yukarı doğru hafifçe daha fazla katman ekleyerek ve karıştırarak yapabilirsiniz. Far rengi kirpik çizgisinden göz kapağınızın bittiği çizgiye doğru hafiflemeli.

5. adım :

Göz çizgisinin üzerine tekrar göz kalemi uygulayın ve pamuklu çubuk ile yayın.

6. adım :

Göz makyajınızı maskara uygulayarak tamamlayın. Siyah ya da lacivert renkte koyu bir maskara seçin.

kaynak:http://pemberuj.net/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder