20 Ekim 2019 Pazar

ÇALIŞMA ORTAMINDAKİ STRESİMİZİ NASIL AZALTABİLİRİZ?


1-Bir akşam öncesinden işle ilgili hazırlıklarınızı tamamlayın.

2-Herkes asansörü beklerken siz merdivenleri kullanın.

3-Öncelikli işlerinizi yapmanızı engelleyen ‘daha az önemli’ işlerinizi azaltın.

4-Katılmanızı gerektirmeyecek toplantıları iptal edin.

5-Çalışma arkadaşlarınızdan yarım saat, hatta bir saat önce gelmeye çalışın.

6-Etrafınızdakiler pozitif olmasa bile siz olumlu olun.

7-Gün sonunda acil olduğu belirtilen e-maillere ertesi güne kadar cevap yazmayın. (Gerçekten acil olan bir durumda e-mail yerine telefonla iletişime geçilir).

8-Park yeri arama stresi yerine arabınızı biraz uzağa park etmeyi deneyin.

9-Teslim edilme tarihinden 5 gün önce projenizi bitirmiş olun.

10- Toplantılara 10 dakika önceden gidin.

11- Olası bir yanılgıdan kaçınmak için takviminizi bir hafta öncesinden gözden geçirin.

12-Telefonunuzu sessizde tutun ve e-posta bildirimlerinizi kapatın.

13-Herkesin yaptığını yapmayın, kendiniz olun.

14-Uzun bir yürüyüşe çıkmak verimliliğinizi artırmanıza yardımcı olabilir.

15-Haftada bir kez öğle yemeklerini atlayın ve hedeflerinize ulaşmanızı kolaylaştıracak önemli adımlar atın.

16-Arka arkaya toplantılar ayarlamayın.

17-Önemli konular üzerinde çalışırken telefonunuzu kapatın.

18-Rahatsız edilmek istemediğinizde kapılarınızı kapatmaktan çekinmeyin.

19-Yüz yüze konuşmak e-posta yollamaktan daha etkili bir yoldur, eğer mümkünse insanlarla bizzat konuşun.

20-İnsanlara yaptıkları işten dolayı sürekli övgüler yağdırmaktan vazgeçin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder