20 Ekim 2019 Pazar
ÇALIŞMA ORTAMINDAKİ STRESİMİZİ NASIL AZALTABİLİRİZ?
1-Bir akşam öncesinden işle ilgili hazırlıklarınızı tamamlayın.
2-Herkes asansörü beklerken siz merdivenleri kullanın.
3-Öncelikli işlerinizi yapmanızı engelleyen ‘daha az önemli’ işlerinizi azaltın.
4-Katılmanızı gerektirmeyecek toplantıları iptal edin.
5-Çalışma arkadaşlarınızdan yarım saat, hatta bir saat önce gelmeye çalışın.
6-Etrafınızdakiler pozitif olmasa bile siz olumlu olun.
7-Gün sonunda acil olduğu belirtilen e-maillere ertesi güne kadar cevap yazmayın. (Gerçekten acil olan bir durumda e-mail yerine telefonla iletişime geçilir).
8-Park yeri arama stresi yerine arabınızı biraz uzağa park etmeyi deneyin.
9-Teslim edilme tarihinden 5 gün önce projenizi bitirmiş olun.
10- Toplantılara 10 dakika önceden gidin.
11- Olası bir yanılgıdan kaçınmak için takviminizi bir hafta öncesinden gözden geçirin.
12-Telefonunuzu sessizde tutun ve e-posta bildirimlerinizi kapatın.
13-Herkesin yaptığını yapmayın, kendiniz olun.
14-Uzun bir yürüyüşe çıkmak verimliliğinizi artırmanıza yardımcı olabilir.
15-Haftada bir kez öğle yemeklerini atlayın ve hedeflerinize ulaşmanızı kolaylaştıracak önemli adımlar atın.
16-Arka arkaya toplantılar ayarlamayın.
17-Önemli konular üzerinde çalışırken telefonunuzu kapatın.
18-Rahatsız edilmek istemediğinizde kapılarınızı kapatmaktan çekinmeyin.
19-Yüz yüze konuşmak e-posta yollamaktan daha etkili bir yoldur, eğer mümkünse insanlarla bizzat konuşun.
20-İnsanlara yaptıkları işten dolayı sürekli övgüler yağdırmaktan vazgeçin.
Etiketler:
çalışma ortamı,
çalışma ortamı stresi,
iş stresi,
Yaşam-Eğlence
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder